Zamknięcie informacji o cookies W ramach naszych serwisów internetowych stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach reklamowych i statystycznych. Cookies mogą być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców oraz przez firmy badawcze.W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym.

Ogłoszenia dla NGO




Z wielką przyjemnością pragniemy poinformować, że wśród 15 nagrodzonych projektów zakończonego programu grantowego „Decydujesz, pomagamy” w woj. wielkopolskim znalazł się projekt „JesteŚMy świadomi!”. Został on zgłoszony przez Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego Oddział w Koninie. Organizatorem drugiej edycji konkursu było TESCO Polska oraz Fundacja TESCO pod Honorowym Patronatem Prezydenta Miasta Konina Pana Józefa Nowickiego. Gratulujemy sukcesu.




Głosuj na Wolontariusza Roku 2017

Od poniedziałku (13 listopada) rusza głosowanie na Wolontariusza Roku 2017. Już dzisiaj zachęcamy do zapoznania się z listą kandydatów wraz z opisem ich działalności.

Głosy oddaje się na karcie do głosowania, którą należy wrzucić, po uprzednim okazaniu pracownikowi Centrum Organizacji Pozarządowych dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego ukończony 16. rok życia, do urny wyborczej, która znajduje się w COP przy ulicy 3 Maja 1-3. Głosy można oddawać od godziny 7:30-18:00 od 13 do 17 listopada.

Lista kandydatur z opisami stanowi tylko źródło informacyjne i nie służy do oddania głosu.

Wynik konkursu Wolontariusz Roku 2017 zostanie przedstawiony 6 grudnia podczas obchodów Międzynarodowego Dnia Wolontariusza, które będą miały miejsce w Młodzieżowym Domu Kultury o godzinie 18.

Szczegółowe informacje dotyczące procedury głosowania znajdziecie Państwo w regulaminie konkursowym Wolontariusz Roku 2017.

Lista kandydatów (pdf)

Karta do głosowania (pdf)

Regulamin konkursu (pdf)







III edycja Konkursu „Działania godne uwagi”

Ruszyła III edycja Konkursu „Działania godne uwagi” mającego na celu wyłonienie najciekawszych inicjatyw realizowanych przez wielkopolskie organizacje i grupy nieformalne na rzecz mieszkańców Wielkopolski.

Podziel się działaniami godnymi uwagi!

Stowarzyszenie Centrum PISOP zaprasza do udziału w Konkursie pn.: „Działania Godne Uwagi”. Celem Konkursu jest upowszechnienie działań zrealizowanych przez wielkopolskie­­ organizacje oraz grupy nieformalne na rzecz mieszkańców. Na zwycięzców czekają nagrody!

Do kogo kierowany jest Konkurs?

W Konkursie mogą brać udział podmioty ekonomii społecznej (tj. organizacje pozarządowe, spółdzielnie, spółdzielnie socjalne, warsztaty terapii zajęciowej, centra i kluby integracji społecznej, zakłady aktywności zawodowej, towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych) oraz grupy nieformalne, które w okresie od 1 stycznia 2015 r. do 31 października 2017 r. zrealizowały warte uwagi działania społeczne.

Co zrobić, aby wziąć udział w Konkursie?

Wystarczy opisać zrealizowane przez siebie działanie na specjalnym formularzu zgłoszeniowym i przesłać go na adres mailowy: konkurs@pisop.org.pl do 31 października br.

Jak wyłaniani są laureaci?

Spośród nadesłanych zgłoszeń, specjalnie wyłoniona kapituła wybierze po jednej zwycięskiej inicjatywie w ramach każdej z pięciu kategoriach:

  • Społeczeństwo
  • Kultura
  • Sport
  • Edukacja, Rozwój, Przedsiębiorczość
  • Zdrowie i Ekologia.

Przez kapitułę, wybrana będzie również najciekawsza inicjatywa z danego subregionu (kaliskiego, konińskiego, leszczyńskiego, pilskiego i poznańskiego). Dodatkowo wszystkie zgłoszone inicjatywy staną w walce o głosy internautów. Głosowanie internetowe za pośrednictwem profilu Centrum PISOP na Facebooku ruszy 27 listopada br.

W Konkursie łącznie wygra 11 inicjatyw z całej Wielkopolski!

Zwycięzcy zostaną nagrodzeni podczas uroczystej Gali Konkursu „Działania Godne Uwagi” organizowanej w Lesznie i Poznaniu.

Jakie nagrody czekają na zwycięzców?

Dla Laureatów Konkursu przewidziano atrakcyjne nagrody! Oprócz tytułu „Działania Godnego Uwagi” zwycięzcy otrzymają specjalnie zaprojektowane statuetki oraz dyplomy. Ponadto przygotowana zostanie drukowana publikacja „Działania Godne Uwagi” opisująca nagrodzone inicjatywy dystrybuowana wśród jednostek samorządu terytorialnego oraz podmiotów ekonomii społecznej z Wielkopolski.

Laureaci otrzymają również możliwość promocji swoich działań w wybranych mediach.

Gdzie można znaleźć więcej informacji o Konkursie?

Regulamin Konkursu oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się do pobrania na stronie www.ekonomiaspoleczna.pisop.pl. Więcej informacji na temat konkursu udziela Beata Zabroni (beata.zabroni@pisop.org.pl, 65/520 78 86).

Konkurs jest częścią projektu pn. „LOWES - Leszczyński Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, projektu „Wielkopolska Wiara” dofinansowanego ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich realizowanego w partnerstwie z Caritas Poznańską oraz projektu „LCIWIS – Leszczyńskie Centrum Integracji Wielkopolskich Inicjatyw Społecznych” współfinansowanego ze środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego.




Infografiki

Na stronie głównej oraz na stronie Centrum Organizacji Pozarządowych zamieściliśmy infografiki dla NGO w Koninie. Infografiki powstały z myślą o nowych organizacjach pozarządowych, jednak z pewnością przydadzą się również tym z większym doświadczeniem. Każda z nich mówi o zadaniach wykonywanych przez pracowników Urzędu Miejskiego w kontekście konińskich NGO. Znajdziecie w nich także kontakt do każdego z pracowników.

Zapraszamy do zapoznania się z ich treścią i mamy nadzieję, że się Wam przysłużą.

 




23 września - Konińska konferencja o medycznej marihuanie




Stowarzyszenie Instytut Nowych Technologii ogłasza nabór uzupełniający do projektu „Inkubacja innowacji społecznych w obszarze kształcenia ustawicznego osób dorosłych”. Projekt ten zakłada inkubację, rozwinięcie i przetestowanie 60 pomysłów zgłoszonych przez innowatorów z całej Polski.

W ramach projektu istnieje możliwość otrzymania grantu dla osób lub instytucji, które mają pomysł na innowacyjne narzędzie w zakresie kształcenia ustawicznego. Przewidywana kwota grantu wynosi 35 000 zł.

Stowarzyszenie zachęca również innowatorów po niższe granty na innowacje do 10 000 – 15 000 zł.

Kto może aplikować?

Osoby fizyczne lub instytucje, które mają pomysł na innowacyjne narzędzie/metodę/rozwiązanie w zakresie kształcenia ustawicznego i które otrzymają środki na rozwój swojej innowacji (tak zwani GRANTOBIORCY – INNOWATORZY SPOŁECZNI).

Osoby fizyczne lub instytucje, które otrzymają nowe rozwiązania, metody działania, narzędzia i które je przetestują oraz będą upowszechniać (tak zwani UŻYTKOWNICY INNOWACJI).

Podmioty prywatne lub publiczne z różnych środowisk z całej Polski, jak też osoby fizyczne bez względu na płeć i wiek, w tym m.in.:

  • organizacje pozarządowe zajmujące się edukacją osób dorosłych (NGO),
  • przedsiębiorstwa,
  • instytucje szkoleniowe oferujące usługi edukacyjne,
  • instytucje publiczne zajmujące się obszarem kształcenia ustawicznego,
  • publiczne i niepubliczne uczelnie akademickie, wyższe szkoły zawodowe,
  • osoby prywatne i grupy nieformalne, w tym osoby zajmujące się kształceniem ustawicznym – edukatorzy, trenerzy, itp.

Do wypełnionego formularza rekrutacyjnego należy dołączyć referencje środowiskowe (min. 2, max 4). Referencje te muszą być wystawione w związku z ubieganiem się o grant. Niedołączenie referencji celowych spowoduje odrzucenie wniosku na poziomie formalnym.

Formularze rekrutacyjne można składać w wersji papierowej lub elektronicznej do 29 września 2017 r.

Dodatkowo zapraszamy na otwarte spotkanie informacyjne dotyczące projektu, które odbędzie się 13 września 2017 r. (środa), o godz. 11.00 w siedzibie Stowarzyszenia Instytut Nowych Technologii w Łodzi, przy ul. Sienkiewicza 55.

Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego https://goo.gl/forms/ONIs98kfwpkEhmOj2 oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych potrzebnych do realizacji projektu.

Więcej informacji na stronie: www.inkubatorinnowacji.com, pod numerem telefonu 603 811 156 oraz poprzez kontakt mailowy: innowacje@newtechlodz.com.




„ Z dniem 11 sierpnia 2017 roku zakończyło się przyjmowanie zgłoszeń organizacji pozarządowych na Jarmark św. Bartłomieja.

Dziękujemy wszystkim organizacjom, które zgłosiły chęć udziału w Jarmarku. Poniżej przedstawiamy ostateczną mapkę i rozkład miejsc w pobliżu Centrum Organizacji Pozarządowych w dniach 19-20 sierpnia.
Jednocześnie zapraszamy również inne organizacje do udziału w przyszłorocznej edycji. ”

 




Już w tym miesiącu, od 19 sierpnia rusza Jarmark Św. Bartłomieja. Zgłoszeń przybywa każdego dnia, lecz wciąż pozostaje sporo wolnych stoisk. To świetna okazja, by pojawiły się również konińskie NGO-sy i pokazały, co mają do zaoferowania.

Centrum Organizacji Pozarządowych gorąco do tego zachęca wszystkie organizacje pozarządowe.

Status rezerwacji i rozkład numeracji stoisk na chwilę obecną (tj. na 2 sierpnia) przedstawia zamieszczona mapka.

Wolne stoiska dla organizacji pozarządowych znajdują się wokół Centrum Organizacji Pozarządowych: od strony ul. 3 Maja oraz od strony Pl. Wolności.

Stoiska będą przyznawane w kolejności zgłoszeń na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”, aż do zajęcia wszystkich wolnych stanowisk. Informacja o zakończeniu przyjmowania stanowisk zostanie podana na stronie Facebook Centrum Organizacji Pozarządowych i na stronie głównej Urzędu Miejskiego w Koninie. Informacja o przyznaniu stoiska będzie udzielana za pośrednictwem adresu e-mail i telefonicznie.

Zgłoszenia prosimy kierować na adres: krzysztof.pietruszewski@konin.um.gov.pl lub na nr telefonu 63 240 10 28 w godzinach od 8:30 do 15:30. W zgłoszeniu prosimy o zamieszczenie następujących informacji:

  1. Imię i nazwisko,
  2. Numer kontaktowy,
  3. Nazwa miasta/gminy,
  4. Adres e-mail,
  5. Obecność (1 <sobota czy niedziela> czy 2 dni).

Wystawienie towaru na Jarmarku jest darmowe. Boks ma powierzchnię 3x3m.

Co więcej, 19 sierpnia po godzinie 16, tuż po zakończeniu pierwszego dnia Jarmarku, zapraszamy na Bulwar Nadwarciański członków organizacji pozarządowych na OGNISKO. Prosimy o zaopatrzenie się w kiełbaski we własnym zakresie. ;)

Do zobaczenia!




Ogłoszenie

W związku z prowadzonym w dniach od 30.06.2017 r. do 31.07.2017 r. naborem wniosków o dofinansowanie realizacji projektów w ramach Poddziałania 7.1.2 Aktywna integracja – projekty konkursowe Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 (nr: RPWP.07.01.02-IP-03-30-001/17), Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu przedstawia plakat oraz ulotkę dot. przedmiotowego konkursu.

Szczegółowe informacje wraz z Regulaminem konkursu nr: RPWP.07.01.02-IP-03-30-001/17 dostępne są na stronie internetowej www.wrpo.wielkopolskie.pl w zakładce Zobacz ogłoszenia i wyniki naborów wniosków.

W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod nr tel. 61 846 38 23.

Punkt kontaktowy WRPO 2014+
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
ul. Szyperska 14
61-754 Poznań

 

 

III edycja „Decydujesz, pomagamy” – 50 000 zł na realizację społecznych projektów dla województwa wielkopolskiego.

Startuje III edycja programu grantowego „Decydujesz, pomagamy” skierowanego do lokalnych społeczności. Etap zbierania zgłoszeń na realizację kolejnych projektów społecznych będzie trwał do 10 lipca. O tym, które pomysły zostaną zrealizowane, ponownie zadecydują klienci Tesco. Organizacje z wielkopolskiego otrzymają w sumie 10 grantów o łącznej wartości 50 000 zł. Organizatorzy uruchamiają kolejną edycję niedługo po zakończeniu poprzedniej, odpowiadając na ogromne zainteresowanie programem.

 

Konkurs „Wspieranie realizacji zadań organizacji pozarządowych w sferze zadań publicznych”

Uprzejmie informujemy, że wraz z dniem 22 czerwca 2017 roku, poprzez Zarządzenie Nr 100/2017 Prezydenta Miasta Konina, nastąpiły zmiany w regulaminie i wzorze oferty konkursowej.  W regulaminie zostały zmienione punkty 1, 2 oraz 4 rozdziału VI oraz punkt 2 rozdziału VIII. We wzorze oferty zmiany zaszły w rozdziale IV, szczególnie w harmonogramie oraz kalkulacji przewidywanych kosztów.

Bezpośrednie linki do:

Ogłoszenia: https://bip.konin.eu/pdf/org_pozarzadowe/konkursy/2017COP/Ogoszenie-fww-ost.pdf

Wzoru oferty (w formie edytowalnej): https://bip.konin.eu//pdf/org_pozarzadowe/konkursy/2017COP/wzor-oferty-konkurs.doc

Zapraszamy do zapoznania się ze zmianami i do składania wniosków konkursowych.




Konkurs grantowy Pozytywnie Otwarci 2017

Tylko 10 dni pozostało, żeby przygotować zgłoszenie do siódmej edycji konkursu grantowego Pozytywnie Otwarci, którego celem jest popularyzacja profilaktyki HIV/AIDS oraz zwiększanie w społeczeństwie wiedzy o życiu z tym wirusem. Zapraszamy Państwa do udziału lub prosimy o publikowanie na stronach www lub przekazywanie informacji o konkursie organizacjom pozarządowym i placówkom ochrony zdrowia z Państwa terenu.

To już naprawdę ostatni dzwonek na przedstawienie ciekawego projektu dotyczącego HIV/AIDS, na którego realizację można otrzymać grant w wysokości do 20 tys. złotych od firmy Gilead Sciences Poland. W konkursie mogą wziąć udział organizacje pozarządowe, organy samorządów lokalnych i publicznych placówek ochrony zdrowia. Zgłoszenia można przesyłać do 30.06.2017 r., a decyduje data stempla pocztowego!

Poniżej przypominamy tegoroczne tematy konkursowe:

  • Edukacja w obszarze profilaktyki HIV/AIDS oraz chorób przenoszonych drogą płciową skierowana do osób młodych, prowadzona na imprezach masowych i w przestrzeni miejskiej.
  • Edukacja i aktywizacja osób, które otrzymały wynik pozytywny testu na HIV w celu skrócenia czasu upływającego od momentu wykrycia zakażenia do rozpoczęcia terapii.
  • Edukacja par planujących posiadanie potomstwa w celu zwiększenia liczby testów w kierunku HIV wykonywanych przez kobiety w ciąży.
  • Działania edukacyjne i informacyjne z zakresu HIV/AIDS prowadzone przez infolinię lub inne kanały zakładające komunikację bezpośrednią.

Obowiązujący w tym roku regulamin oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.pozytywnieotwarci.pl. Zapraszamy do udziału w Konkursie!

Dane kontaktowe:
Anna Kaczmarek
Biuro Organizacyjne Pozytywnie Otwarci
Tel: +48 502 213 047
e-mail: biuro@pozytywnieotwarci.pl




Razem w Europie. Jeden cel.

Polsko-Niemiecka Współpraca Młodzieży (PNWM) zaprasza szkoły, organizacje pozarządowe oraz placówki kształceniowe do udziału w konkursie o Polsko-Niemiecką Nagrodę Młodzieży pod hasłem „Razem w Europie. Jeden cel”. Do 20 września 2017 roku czeka na zgłoszenia projektów spotkań młodzieży z Polski i Niemiec poświęconych różnorodności, poszanowaniu praw człowieka i kształtowaniu postawy tolerancji.

Szanowni Państwo!

Polsko-Niemiecka Współpraca Młodzieży (PNWM) zaprasza do udziału w konkursie o Polsko-Niemiecką Nagrodę Młodzieży pod hasłem „Razem w Europie. Jeden cel”. Czekamy na zgłoszenia projektów spotkań młodzieży poświęconych różnorodności, poszanowaniu praw człowieka i kształtowaniu postawy tolerancji.

  • Kto? Szkoły, domy kultury, organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, placówki kształceniowe…
  • Dla kogo? Młodzież w wieku od 12 do 26 lat, w uzasadnionych przypadkach także młodsza
  • Co? Polsko-niemieckie spotkanie młodzieży, również z udziałem uczestników z kraju trzeciego, trwające przynajmniej 4 i nie dłużej niż 28 dni
  • Kiedy? Spotkania młodzieży, które odbędą się w terminie od 1 stycznia do 31 października 2018 r.
  • Gdzie? W Polsce i/lub Niemczech. Mile widziane będą projekty składające się z wizyty
    i rewizyty
  • Jak się zgłaszać? Do dnia 20 września 2017 r. należy przesłać szkic projektu, korzystając
    z formularza zgłoszeniowego. Opis projektu musi być sporządzony w języku polskim
    i niemieckim.

Najciekawsze projekty, 10 w kategorii „wymiana szkolna” i 10 w kategorii „wymiana pozaszkolna”, otrzymają dofinansowanie w wysokości do 150% stawek ryczałtowych PNWM. Zwycięzcy otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 3000 euro dla każdego z partnerów projektu.

Wszelkie informacje o konkursie, a także formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na stronie internetowej PNWM: www.pnwm.org/nagroda




Decydujesz, pomagamy

Ruszyła III edycja programu grantowego „Decydujesz, pomagamy” organizowanego przez Tesco Spółka z o.o., w ramach którego w całej Polsce na ręce organizacji i społeczników trafi aż 130 grantów o łącznej wartości 650 000 zł na realizację projektów skierowanych do lokalnych społeczności. Z czego przyznanych będzie po kilkanaście w każdym województwie.

Link do szczegółowych informacji o konkursie i do regulaminu: https://pomagamy.tesco.pl/about




Bezpłatne szkolenie w Poznaniu dnia 24 maja dla organizacji pozarządowych

Program "Europa dla obywateli" zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu w Poznaniu dnia 24 maja. Do udziału zaproszeni są przedstawiciele organizacji pozarządowych, samorządu oraz instytucji i innych organizacji zaangażowanych w obszarze społeczeństwa obywatelskiego. Celem szkolenia ma być "przybliżenie przedstawicielom NGO i samorządów, aktywistom, społecznikom i osobom zainteresowanym realizacją projektów międzynarodowych, zasad ubiegania się o dofinansowanie w programie UE „Europa dla obywateli”. Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się również o priorytetach programu, omówione zostaną także najczęściej popełniane błędy podczas przygotowania aplikacji." Załączamy link do opisu szkolenia wraz z formularzem rejestracyjnym.

http://europadlaobywateli.pl/szkolenie/spotkania-informacyjne-programu-europa-dla-obywateli-poznan-rzeszow/




Pozytywnie Otwarci 2017 - zapraszamy do udziału w konkursie!

Szanowni Państwo,

z wielką przyjemnością informuję, że dziś ruszyła siódma już edycja konkursu Pozytywnie Otwarci, którego podstawowym celem jest, jak zawsze, profilaktyka HIV/AIDS oraz zwiększanie w społeczeństwie wiedzy o życiu z tym wirusem. Informacje o tegorocznych tematach konkursowych i obowiązującym w tym roku regulaminie oraz formularz zgłoszeniowy znajdziecie Państwo na stronie www.pozytywnieotwarci.pl.

Przypominam, że autorzy najciekawszych – zdaniem Kapituły – projektów otrzymają na ich realizację granty do 20 tys. złotych od firmy Gilead Sciences Poland.

Termin nadsyłania zgłoszeń to 30.06.2017 roku. Rozstrzygnięcie nastąpi w październiku 2017. Uroczyste wręczenie statuetek i przekazanie grantów przewidziane jest na przełom listopada i grudnia, a odbędzie się przy okazji warszawskich obchodów Światowego Dnia AIDS.




Wielkopolska Wiara 2017

Zapraszamy na spotkanie informacyjne w ramach Konkursu Mikrodotacji Wielkopolska Wiara 2017!

To już kolejna szansa na uzyskanie dofinansowania na działania lokalne w ramach Konkursu Mikrodotacji Wielkopolska Wiara!

Spotkanie informacyjne odbędzie się w dniu 06 kwietnia 2017 r. o godz.15.00 w budynku Centrum Organizacji Pozarządowych przy ul. 3 Maja 1-3 w Koninie.

Do udziału zapraszamy aktywnych mieszkańców i liderów, a także  grupy nieformalne, samopomocowe i młode organizacje pozarządowe z terenu Konina.

Na spotkaniu nasz doradca przedstawi Państwu informacje dotyczące Konkursu Mikrodotacji Wielkopolska Wiara oraz odpowie na Państwa pytania i wątpliwości.

W ramach konkursu przyznajemy mikrodotacje nawet do 5 tys. zł., a łączna pula przeznaczona na mikrodotacje to minimum 685 tys. zł. Regulamin konkursu, generator, wzór formularza ofert oraz kontakty do doradców dostępne będą na stronie www.pisop.org.pl/fio.

Projekt Wielkopolska Wiara dofinansowany jest ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.




Polska Akcja Humanitarna zaprasza do składania wniosków na dofinansowanie dożywiania w okresie wakacji letnich 2017 w ramach programu Pajacyk

Od 15 marca do 30 kwietnia można składać wnioski o dofinansowanie dożywiania w ciągu letnich wakacji 2017.

O pomoc w sfinansowaniu posiłków mogą zwracać się organizacje prowadzące placówki wsparcia dziennego w rozumieniu Ustawy z dn. 9 czerwca 2011r. o wsparciu rodziny i systemie pieczy zastępczej.

Podstawą uzyskania przez Organizację dofinansowania z programu Pajacyk jest właściwie wypełniony formularz wniosku.

Wniosek należy złożyć w formie elektronicznej poprzez formularz zamieszczony na stronie programu http://www.pajacyk.pl/nabor/zgloszenia.

Więcej informacji na temat naboru oraz Regulamin można znaleźć tu: http://www.pajacyk.pl/nabor/.

W sprawach związanych z prawidłowym wypełnianiem wniosków można kontaktować się telefonicznie z Magdaleną Szymczak, Koordynatorką Programu Dożywiania w Polsce pod nr telefonu (56) 65 21 368 lub droga mailową Magdalena.Szymczak@pah.org.pl.

Wypełnienie wniosku i przesłanie go do Fundacji nie gwarantuje otrzymania dofinansowania.

Fundacja kontaktuje się z organizacjami, które spełniły kryteria wymagane do zakwalifikowania się do dożywiania w roku szkolnym 2017 drogą telefoniczną lub mailową.

Pełna lista organizacji zakwalifikowanych do programu zostanie opublikowana na stronie internetowej programu 1 czerwca 2017 roku.




SZKOLENIE DLA ADMINISTRATORÓW BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI

czyli jak efektywnie w praktyce zarządzać bezpieczeństwem danych osobowych.

Szkolenie odbędzie się w siedzibie KIG, ul. Zakładowa 11, Konin. Termin: 28.03.2017 r. Godz. 09.00 - 15.00.

Więcej informacji http://kig.konin.pl/aktualnosci/491/szkolenie-dla-administratorow-bezpieczenstwa-informacji




Działamy Razem dla Rodziny

Stowarzyszenie Instytut Zachodni i Stowarzyszenie Dorośli-Dzieciom zapraszają organizacje pozarządowe i grupy nieformalne z całej Polski do udziału w konkursie na mikrogranty „Działamy Razem dla Rodziny” współfinansowanego ze środków Funduszu Inicjatyw Obywatelskich w zakresie aktywności, wspierania rodziny, macierzyństwa i rodzicielstwa. Kwota udzielanego mikrograntu to 5000 zł. Głównym założeniem projektu jest zachęcenie lokalnych organizacji i mieszkańców do działań dla dobra wspólnego.

Każdy podmiot może realizować najwięcej dwa projekty, a każdy z nich powinien trwać co najmniej 90 dni (okres realizacji od 20 kwietnia do 30 października 2017 r.). Ubiegający się o wsparcie będą mogli liczyć na doradztwo ekspertów tak w trakcie składania wniosku, jak i później w trakcie realizacji zadania oraz jego rozliczania. Do ich dyspozycji będzie także infolinia obsługiwana w każdy wtorek w godzinach 8.00-11.00 oraz czwartek 12.00-15.00 pod numerem telefonu 784 878 240 . Ponadto zachęcamy do korzystania z kontaktu mailowego pod adresem ngo@dzialamyrazem.pl.

Szczegółowe informacje oraz dokumenty konkursowe będzie można znaleźć od 15 marca 2017 roku na stronie internetowej  www.dzialamyrazem.pl.

Nabór rozpoczyna się 15 marca 2017 r.




Uwaga!!!Spotkanie dla organizacji, instytucji i osób działających na rzecz seniorów, dzieci i dorosłych osób z niepełnosprawnościami!

Masz poczucie że dotychczasowe rozwiązania i usługi opiekuńcze dedykowane seniorom i osobom z niepełnosprawnościami nie są efektywne? Chcesz podzielić się swoim spojrzeniem, wiedzą i doświadczeniem, a także określić realne potrzeby tej grupy?

Zapisz się na warsztat fokusowy – "Strefa innowacyjnego partnerstwa”, na którym poza określeniem potrzeb, zajmiemy się także tworzeniem pomysłów na innowacje społeczne w obszarze usług opiekuńczych dla osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami i ich otoczenia. Celem warsztatu jest nie tylko wymiana poglądów i określenie potrzeb – ale przede wszystkim inkubowanie pomysłów na nowe mikro rozwiązania, które poprawią sytuację seniorów i osób z niepełnosprawnościami i ich otoczenia. W warsztacie łącznie zabierze udział około 15 osób (specjaliści różnych sektorów). Ilość miejsc ograniczona.

Warsztat realizowany jest w ramach projektu "Przepis na wielkopolską innowację społeczną - usługi opiekuńcze dla osób zależnych", który Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu realizuje od września ubiegłego roku,  a najlepsze pomysły na innowacje mają szansę na przetestowanie w ramach grantu (50 tys.zł).

KIEDY?

6 lutego 2017r. – godz. 9-14, warsztat poświęcony potrzebom i rozwiązaniom dla seniorów

7 lutego  2017r. – godz. 9-14, warsztat poświęcony potrzebom i rozwiązaniom dla osób dorosłych z niepełnosprawnościami

9 lutego 2017 r. – godz. 9-14, warsztat poświęcony potrzebom dzieci z niepełnosprawnościami i ich opiekunom

GDZIE: I Liceum im. Tadeusza Kościuszki w Koninie, ul. Adama Mickiewicza 14, 62-500 Konin

Obowiązują zapisy: agnieszka.gentsch-piasek@rops.poznan.pl, Tel. 061 85 67-326.

Więcej informacji o projekcie na stronie:

http://www.inkubatorwins.pl/

*Projekt realizowany  jest  w  ramach  konkursu  Ministerstwa  Rozwoju  w  IV  Osi  Priorytetowej  Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, jest współfinansowany ze  środków  Unii  Europejskiej  w  ramach  Europejskiego  Funduszu  Społecznego.  Dofinansowanie projektu z UE: 2612211,64 zł. Lider Projektu: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu. Partnerzy Projektu: Miasto Poznań, Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe.