W środę, 14 października - przez kilka godzin - drogowcy budujący łącznik ulic Wyzwolenia i Paderewskiego przez wiadukt kolejowy zalewali betonem szalunki ułożone na stalowych dźwigarach północnej nitki jezdni. Przez kilkanaście godzin beton przywiozło około 40 „gruszek”, o łącznej wadze blisko 1000 ton.
To jedna z najważniejszych operacji na budowie łącznika. Po jej wykonaniu i stwardnieniu betonu zyska on odpowiednie instalacje i nawierzchnie.
Równolegle trwają prace przy rondzie po stronie wschodniej, które mają ostatecznie zlikwidować ruch wahadłowy. Drogowcy potrzebują kilku suchych dni, by dokończyć wylewanie warstw bitumicznych i ostatecznej - ścieralnej.
Po zachodniej stronie trwają intensywne prace z przebudową południowej jezdni na odcinku od torów do Przemysłowej. Tu też na ich dokończenie potrzebna jest sprzyjająca aura.
Gotowe jest już oświetlenie, co sprawdziliśmy.