Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), Priorytet V „Dobre rządzenie”, Działanie 5.2 „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”, Poddziałanie 5.2.1 „Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej”, finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, (Nr projektu POKL.05.02.01-00-094/09)
Okres realizacji: od 01.06.2010 – 31.10.2011
Wartość całkowita: 815 602,06 zł, w tym dofinansowanie – 815 602,06 zł.
Celem projektu jest wzrost jakości usług publicznych świadczonych przez Urząd Miejski w Koninie. Podniesienie kompetencji 74 pracowników samorządowych UM Konin w zakresie stanowienia aktów administracyjnych, monitorowania i ewaluacji strategii, przejrzystości JST poprzez zorganizowanie szkoleń ogólnych i specjalistycznych.
Efekty/ Działanie: Przeszkolenie 74 pracowników Urzędu Miejskiego w Koninie, w tym 45 kobiet, 3 osób z niepełnosprawnością, 20 % uczestników w wieku powyżej 45 roku życia w zakresie:
Wdrożenie systemu monitorowania i ewaluacji strategii.
Wdrożenie usprawnień zarządczych – system elektronicznego zarządzania dokumentacją.
Opracowanie Przewodnika dla przedsiębiorcy.
Kontakt:
Urząd Miejski w Koninie
Wydział Rozwoju Gospodarczego
Roman Jankowski
e-mail: roman.jankowski@konin.um.gov.pl
tel. 63 240 11 02