WEBINARIUM DLA KONSUMENTÓW - Polubowne Rozwiązywanie Sporów Konsumenckich - czwartek, 17 marca, godz.13:00.Co możesz zrobić gdy sprzedawca odrzucił reklamację? Jak szybko, tanio i skutecznie rozwiązać spór z przedsiębiorcą? Czym zajmuje się Inspekcja Handlowa? To tematy webinaru dla konsumentów, który odbędzie się w czwartek, 17 marca o godz. 13:00. Organizuje go fundacja ProPublika. Gościem będzie Leszek Mironiuk z Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Transmisja dostępna na stronie: https://www.infoliniakonsumencka.pl/live/ Zapraszamy do oglądania i zadawania pytań.
INFORMACJA DLA KONSUMENTÓW- wydłużony dyżur na bezpłatnej infolinii konsumenckiej!
W piątek, 18 marca, UOKiK wydłuża czas dyżuru na bezpłatnej infolinii konsumenckiej aż do godz. 22:00. Masz problem konsumencki ? Zadzwoń pod numer: 801 440 220 lub 22 290 89 16 - infolinia konsumencka ( także w języku ukraińskim).
Jednocześnie przypominamy, iż do Państwa dyspozycji pozostaje Miejski Rzecznik Konsumentów w Koninie. Porady udzielane są osobiście przy ul. Wojska Polskiego 2, 62-500 Konin od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30, e mailowo : rzecznik@konin.um.gov.pl bądź telefonicznie: 63/ 240 13 52, 63/ 240 11 87.