Za nami kolejna kampania promocyjna marki „Wielkopolska Dolina Energii”. Tym razem byliśmy partnerami drugiej edycji konferencji Konin Business Meeting, czyli spotkania przedsiębiorców, przedstawicieli otoczenia biznesu oraz samorządów lokalnych z subregionu konińskiego.
W ramach Konin Business Meeting odbyły się panele dyskusyjne i wystąpienia, w trakcie których wymieniono się doświadczeniami w prowadzeniu działalności w dobie pandemii koronawirusa oraz aktualnej sytuacji międzynarodowej w Europie Wschodniej.
Piotr Korytkowski - prezydent Konina podczas panelu dyskusyjnego „Wielkopolska Wschodnia – zostać czy wyjechać? Szanse i zagrożenia dla biznesu w regionie” podkreślił wagę kształcenia kadr dla regionu. Zaznaczył, że powinna to być odpowiedź na zapotrzebowanie lokalnego rynku pracy. Mówił też m.in. o usprawnianiu procedur administracyjnych w załatwianiu spraw w samorządach lokalnych.
W drugiej części konferencji odbyły się warsztaty z zakresu internacjonalizacji biznesu, czyli o wchodzeniu firm na rynki zagraniczne, a także o przyszłości regionu Wielkopolski Wschodniej, promocji firm w nowoczesnych mediach i radzeniu sobie z zagrożeniami dla wizerunku. Wystąpienie Pawła Adamowa - zastępcy prezydenta Konina ds. gospodarczych dotyczyło marki „Wielkopolskiej Doliny Energii” oraz dotychczasowych działań na rzecz promocji naszego regionu na rynkach zagranicznych. Wyróżniono pięć podmiotów, które w ubiegłym roku współdziałały z konińskim samorządem w ramach promocji „Wielkopolskiej Doliny Energii”. Nagrodzeni zostali: Beata Wieliczko VN CONSULTING, ENERGIA EKO sp. z o.o., KARLOS OZE sp. z o.o. sp. komandytowa, FHU „GRACJAN” Artur Tomicki, Konińska Izba Gospodarcza.
Wszystkim wyróżnionym serdecznie gratulujemy!