Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
  • Pomoc zwierzętom

    Straż Miejska w Koninie wielokrotnie służy pomocą i wsparciem w zakresie niesienia pomocy zwierzętom

    więcej
  • Pomoc zwierzętom

    Straż Miejska w Koninie wielokrotnie służy pomocą i wsparciem w zakresie niesienia pomocy zwierzętom

    więcej
  • Wykroczenia drogowe

    Wykroczenia drogowe to jeden z rodzajów interencji jakie podejmuje Straż Miejska w Koninie.

    więcej
  • Utrudnienia w ruchu
    Utrudnienia w ruchu

    Straż Miejska w Koninie zapewnia pomoc w przypadku wystąpienia różnego rodzaju utrudnień spowodowanych chociażby skutkami nawałnic i burz.

  • ODBLASK TO NIE OBCIACH

    Straż Miejska w Koninie partnerem akcji ODBLASK TO NIE OBCIACH

    więcej

Kontrola klatek schodowych:

Prowadzone przez strażników - dzielnicowych kontrole klatek schodowych oraz piwnic ze zwróceniem uwagi na:

  • zanieczyszczanie i dewastacje obiektu,
  • spożywanie alkoholu,
  • zażywanie narkotyków,
  • przeciwdziałanie patologii.

więcej

Kontrola ładu i porządku na terenie posesji

Prowadzone przez strażników - dzielnicowych kontrole porządkowe mają na celu sprawdzenie:

  • utrzymania porządku w obrębie nieruchomości,
  • wyposażenia nieruchomości w numer porządkowy,
  • wyposażenia nieruchomości w przyłącze kanalizacyjne,
  • dokonanie rejestracji psa oraz opłaty administracyjnej.

więcej

Meldunki dzienne

  • 31.07.2025r.

    • dyżurny SM otrzymał zgłoszenie, że na ul. 3- go Maja samochody zaparkowane są w rejonie skrzyżowania. Wysłany na miejsce patrol nie potwierdził zgłoszenia.
    • dyżurny SM otrzymał zgłoszenie, że na ul. Traugutta samochody zaparkowane są bezpośrednio przed przejściem dla pieszych. Wysłany na miejsce patrol podjął interwencję.
    • dyżurny SM otrzymał zgłoszenie, że na ul. Kolejowej na wysokości „Dekady” samochód typu bus zaparkowany jest na chodniku w sposób nieprawidłowy utrudniając ruch pieszym.  Wysłany na miejsce patrol podjął interwencję.
    • dyżurny SM otrzymał zgłoszenie, że w rejonie skrzyżowania ul. Kolejowej z ul. Traugutta zaparkowane są samochody. Wysłany na miejsce patrol podjął interwencję.
    • dyżurny SM otrzymał zgłoszenie, że na ul. M.Skłodowskiej-Curie na jednej z posesji spalane są odpady. Wysłany na miejsce patrol podjął interwencję.
    • dyżurny SM otrzymał zgłoszenie, że na ul. 3 Maja 62 na parkingu za Bankiem Spółdzielczym leży martwy kot. Sprawę przekazano do PGKiM.
    • dyżurny SM otrzymał zgłoszenie, że na ul. Ametystowej 1 w zaparkowanym samochodzie przebywają osoby, które głośno się zachowują. Wysłany na miejsce patrol podjął interwencję.
    • operatorzy monitoringu miejskiego zarejestrowali następujące nieprawidłowości na terenie miasta
      - ul. Wojska Polskiego - wykroczenia drogowe,
      - ul. Szymanowskiego – spożywanie alkoholu.
    • funkcjonariusze SM nadzorowali jedenaście osób skazanych prawomocnym wyrokiem Sądu wykonujących prace społecznie użyteczne na rzecz miasta.
    • funkcjonariusz SM zabezpieczał ład i porządek publiczny na terenie Urzędu Miejskiego przy placu Wolności 1.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140

Zgłoszenia przyjmowane są całodobowo.

Straż Miejska w Koninie funkcjonuje siedem dni w tygodniu

poniedziałek - sobota w następujących godzinach: I zmiana: 6.30 - 14.30 ; II zmiana: 14.00 - 22.00  

oraz w niedzielę w godzinach: 7.00 - 15.00

Służby monitoringu rejestrują zdarzenia całodobowo, siedem dni w tygodniu.

A A A

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH

  1. Administratorem danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej w Koninie

ul. Przemysłowa 2., 62-510 Konin, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: 63 2401 174

DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH

  1. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..p, tel. 63 2401 177. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

  1. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań ustawowych Straży Miejskiej na podstawie na podstawie. art. 10 ust 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1795) i art. 22 Ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 125) oraz art. 6 ust.1 pkt a/b/c/d/e RODO;

  1. Osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów. Możemy przetwarzać m.in. do celów rekrutacji, udziału w zajęciach organizowanych przez Straż Miejska (konsekwencją nie podania danych danych osobowych może być, brak możliwości osiągnięcia celu procesu przetwarzania wskazanego, np. brak możliwości udziału w szkoleniu);

  2. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy m.in. w związku z realizacją zawieranych umów na usługi wykonywane na rzecz Administratora (konsekwencją nie podania danych jest brak możliwości zawarcia i realizacji umowy);

  3. Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze np. podjęcia działań wiązanych z zadaniami ustawowymi Straży Miejskiej, w celu realizacji procesu przyjmowania i koordynowania rozpatrywania skarg i wniosków wpływających do Straży Miejskiej (konsekwencje związane z niepodaniem danym zostały określone w przepisach szczególnych);

  4. Przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej. Przede wszystkim działania związane z sytuacjami zagrożenia życia lub zdrowia np. dane osób wymagających pomocy, dane osób zaginionych;

  5. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. Zgodnie z zadaniami ustawowymi Straży Miejskiej np. ochrony środowiska, pomoc bezdomnym (konsekwencje związane z niepodaniem danym zostały określone w przepisach szczególnych).

ODBIORCY DANYCH

  1. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.

PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ

  1. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

  1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu procesu przetwarzania wskazanego w pkt 3 oraz terminów przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, nie krócej niż okresy zgodne z kategoriami archiwalnymi, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

  1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo:

  1. do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;

  2. jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

  3. do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych narusza przepisy RODO.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

  1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego -Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna, że przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych narusza przepisy RODO.

PROFILOWANE

  1. Przetwarzanie danych nie podlega zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu).